India 2014 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van perik - WaarBenJij.nu India 2014 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van perik - WaarBenJij.nu

India 2014

Door: Nog steeds dezelfde voor zover dit bestaat

Blijf op de hoogte en volg perik

22 Oktober 2014 | Nederland, Schiphol

Zo beste luitjes en luiinnetjes. Na wederom enige verandering in het visumnr beleid van India, zit toch ik hier op de luchthaven mijn tijd te verdoen aan dit verslagje. En wel hierom: het weer zit niet mee betreffende een juist tijdschema voor de vluchten te bewerkstelligen.
Ditmaal werd me naast het nodige papieren Door de india-ambassade opgedragen naar een kantoortje in Rotterdam te gaan. Ze wilden graag mijn vingerafdrukken hebben en een gezicht scan. Zo gezegd zo gedaan. Ik ben 2 weken geleden naar de metropool getogen om de daar gewenste gegevens in de computer te laten voeren.
Verder heb ik er een mooie dag in het booijmans van Beuningen van gemaakt. Zodoende kan ik me weer een jaar staande houden tussen het volk dat meent wat meer te zijn Door zich aan de hogere kunsten te laven. Een daarbij komend voordeel was dat ik er nog van genoten heb en wel niet op de laatste plaats Door de heerlijke dadel cheesecake
De stad is trouwens prachtig met heuse wolkenkrabberachtige flats als je het mooie moderne cs station uit stapt.

Dus mijn visa kwam 1 week voor tijd keurig binnen. De foto's staan in mijn visum geprint dus het was niet bedoeld om me te screenen voor een bollywoodfilm.

nu zit ik op schiphol waar ze elk kwart uur een kwartier extra vertraging aanbieden. Extra veel plezier van mijn vliegbiljet voor het zelfde geld. Het zou hierbij niet gaan om de staking van Lufthansa waar swissair mee samenwerkt. Die zijn na 2 dagen weer begonnen. Het Hollandse weer brengt ons dit genot om wat langer van de luchthaven te genieten. Ik kan iedereen de relaxte massagestoelen aanbevelen. Een advies meteen eruit springen nadat de 5 minuten om zijn of geld erin want als je te lang blijft zitten zonder geld te droppen in de daarvoor bestemde gleuf gaat er een ontruimingsalarm Af.

Maaaaaaar elk voordeel heb zijn nadeel, t.w.:
Het ziet er naar uit dat de 100 euro wel bestede extra kosten aan een duurder ticket teniet wordt gedaan Door de vertraging. Mijn Korte overstapt waardoor ik uren minder zou hoeven wachten, lijkt zich te transformeren in een te korte overstapt. Maar daarover later meer. Met Deze spannende cliffhanger eindig ik mijn verslag want anders heb ik nog geen profijt van de gratis extra tijd die ik op schiphol mag beleven.

Het ga jullie allen goed

  • 25 Oktober 2014 - 15:41

    Bea:

    Leuk om de reisverslagen weer te lezen Eric!Met Visa wordt steeds gekker,merk ik ook altijd met de studenten die weggaan.Geniet ervan!Groetjes uit n bewolkt Eindhoven waar dadelijk de eerste kaasfondue in t nieuwe huis gaat plaatsvinden;-).Bea

  • 29 Oktober 2014 - 18:01

    Pattatie:

    Hey schattie,

    heel leuk om je reisverslag weer te lezen :)!!!
    We skypen gezellig snel weer :)!!! Ik heb ook al weer appjes gestuurd :)!!! Heel veel reisplezier en tot heel snel Skypes :)!!! Heel veel groetjes van iedereen!!!
    Dikke kussen!!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxx............

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 73297

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: