koh lipe - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van perik - WaarBenJij.nu koh lipe - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van perik - WaarBenJij.nu

koh lipe

Blijf op de hoogte en volg perik

13 December 2013 | Thailand, Koh Lipe

Als 1ste, oma heeel hartelijk gefeliciteerd met je vergaardag. Ik kom zo gauw mogelijk langs als ik terug ben.

Ik zou zeggen doen dat koh lipe mocht je de kans krijgen.
Vandaag gedoken met frans en bart. Was leuk weer van alles nieuws gezien. Door de giga scholen vis zijn ze in het kwantiteitslijstje dieren van 2013 de apen voorbij en hebben ze zelfs de bloedzuigers van de 1ste plaats gedrukt.
Het eten is hier weer onovertroffen.

Het water is de verplichte turquoise kleur om in de top 10 te komen. Gezellige barretjes en geen hoogbouw geven het hier een kans om er langdurig te toeven.

Zo nou heb ik toch weer aan lijstjes gedaan. Het ga u allen goed en tot binnenkort. Dan ga ik nu van mijn welverdiende rust genieten, evt met een biertje

Vriendelijke groeten

• 14 December 2013 - 15:57

Max:

He broeder,

Altijd goed dat Thailand. Dat zal wel weer een onverantwoord feestje worden van drie mannen op leeftijd. Bij mij beginnen de jaren al tientallen jaren te tellen dus dat went al aardig. Gisteren ben ik met Noel begonnen aan een Lord of the Rings Marathonnetje. Onverantwoord is wel een terugkerend thema krijg ik al typend in de gaten. Gisteren 2 uur van deel 1 gekeken en vanochtend eerst 1 uur van deel twee om er vervolgens achter te komen dat dit niet klopte. Dus toen deel 1 weer afgekeken. Nu even een break om vanavond deel twee af te kijken. Zolang je maar blijft lachen om de orks en trollen vind Noel het ook allemaal wel grappig. Gelukkig bloeden de orks en aanverwante soorten zwart dus dat scheelt weer. Verder is het zeer educatief want hij leest de ondertiteling helemaal zelf. Andere opvoedkundige elementen: met geweld kom je een heel eind, elfen bestaan, hobbits zijn niet hetzelfde als dwergen, macht corrumpeert, tot 23:00u opblijven, snoepen moet, slechteriken (met een K!) zijn altijd superdom en enz. Veel te leren dus en daarmee toch weer een stuk minder onverantwoord.
    Ook onverantwoord: Weer een nieuwe TV moeten kopen want ook mijn budget LG heeft het al na drie jaar begeven! Vroeger was een TV nog een duurzaam goed. Nu begint het op een wegwerpartikel te lijken. Hoe dan ook dus weer een nieuwe budget TV gekocht maar wel van Panasonic want dat schijnen wel betrouwbare apparaten te zijn. Volgens mij komen alle onderdelen toch uit dezelfde fabrieken maar misschien solderen ze bij Panasonic wat beter.
    Morgen gaan we naar Oma voor haar verjaardag en aansluitend met Pa & Ynske naar Assepoester. Theater: da's dan wel weer verantwoord en daarmee een mooie afsluiter.

Groetjes en veel plezier met Frans en Bart