Antwoord - Reisverslag uit Gokarna, India van perik - WaarBenJij.nu Antwoord - Reisverslag uit Gokarna, India van perik - WaarBenJij.nu

Antwoord

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

22 December 2008 | India, Gokarna

Als Santa Guus met de voornaam heet zal het me niks verbazen.

De 29ste kom ik om 15.35 in Dusseldorf aan met vluchtnummer BA940 uit London. Voor de liefhebber die het wil horen. Ik heb een vegetrische maaltijd besteld en probeer ver van de toiletten af te zitten.
Ron 19.00 uur kun je me thuis verwachten, telefonisch onbereikbaar omdat de enen telefoon een pukcode moet ontvangen alvorens zijn weer te hervatten. De andere moet wat tijd aan het lijntje om zich op te laden voor de laatste roddels.

Mensen maak er iets gezelligs van dat doe ik hier ook.

Arlene ik weet niet of ik nog kan mailen. Die is hier bijna even onbetrouwbaar als die adoptietoestanden van jullie. Veel suk7 en ik hoop dat de monnik gelijk krijgt en dat de 3-ling niet lang op zich laat wachten.

Ron bedenk maar vast een leuk feestje. We ziewn elkaar gauw weer.

Eugene en joke. Met nieuwjaar moet ik werken dus dat feestje gaat aan mijn neus voorbij. Er zullen genoeg neuzen opaf komen om het gezellig te maken.
Nou ben ik de kwisvraag vergeten dus die volgt een andere keer als antwoord.

• 22 December 2008 - 21:52

Eugene:

Hoi Fraggel,

suc6 met je vliegtuigdiaree of wat het ook moge zijn. Neem wat zon mee want het wordt hier weer rond het vriespunt. Vielleicht können Sie ein Schnaps nehmen in das Flugzeug.

Aufwiederhören oder sehen

• 24 December 2008 - 21:03

Pa En Ynske:

Beste Erik,
    Wij zullen zorgen dat er de 29 ste om 19.00 uur wat te eten en te drinken voor je in je huis aanwezig is. Morgen komen Max, Hedwig, Rosie, Noël, Arjen, Monique yeffrey en derk kerst vieren. peter en de kinderen hebben hier de afgelopen dagen gelogeerd.De Riethovenaren zijn op wintersport. Luuk heeft daar zijn arm gebroken maar wil met gips erom daar toch blijven. Morgenochtend gaan we naar oma en ome fred en tante mia zalig kerstfeest wensen. Wanneer jij weer thuis bent is het hier aan het vriezen. Een goede terugreis en tot ziens.

• 25 December 2008 - 12:30

Ron:

Hoi Eric,

Ik zit nu net aan de kerst maaltijd, ik hoop voor je dat jij ook kunt genieten van de indiase kerst maaltijden.

Zo de laatste dagen zijn voor jou aangekomen. Nog veel sneeuw en kerst plezier in de komende dagen.
    En alvast een goede terugreis.

Tot ziens en horens op de 29e.

Groetjes,
    Ron