vanhetzelfde - Reisverslag uit Gokarna, India van perik - WaarBenJij.nu vanhetzelfde - Reisverslag uit Gokarna, India van perik - WaarBenJij.nu

vanhetzelfde

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

11 December 2008 | India, Gokarna

Beste mensen,

John nog gefeliciteerd met je vergaardag. Gisteren was internet onmogelijk vanwege luie omstandigheden dus bij deze.

Mijn toestand is niet veel veranderd en zal zo nog even blijven tot ik in het vliegtuig zit. Het is hier heerlijk rustig en er is weinig te beleven.
Ik lig hier een groot deel van de dag in mijn hangmat met een boekje in de hand. Die zijn inmiddels bijna uit dus dan wordt het maar wat dagdromen.
Het dichtstbijzijndste plaatsje is 1 uur wandelen of 15 min met de boot van waar ik zit. Nog met het zelfde clubje mensen. Op het strand er naast zitten wat oude bekenden uit Rishikesh. Ik ben een van de weinigen die nog wat aan yogaat ook al is het moeilijk in dat kleine kamertje van me.

Mensen gegroet en omdat het internetverkeer en het bellen wat onzeker is Oma alvast gefeliciteerd.

  • 11 December 2008 - 21:14

    Eugene En Riny:

    Hoi Perik,

    Riny en ikke hebben net getraind. Is voor u al lang geleden of niet? Maar ja dat zal nu wel niet gaan want ik denk dat je wel weer flink wat Sonjabakker kg kwijt bent. Agelopen weekend naar klokgebouw geweest met grote vriendengroep, was erg gezellig. Het nieuwe huis schiet ook al op, binnenmuren en plafond staan er al. Riny, gaat zijn blauwe spar dit weekend zetten, nu nog de balle erin en een mooie vrouw op de schape vacht eronder. Misschien kun je een mooie reizigster meenemen? En heb je al weer zin om iets te doen, want je hebt nu wel weer lang genoeg geluierd he, hahahahaaha
    OUd en nieuw houden we bij Ellis, u mag ook komen.

    handoek Riny en Eus

  • 13 December 2008 - 08:29

    Oom Fred:

    hallo erik metjou gaat het goed lees ik.wij willen alleen maar zeggen dat het boekje aangekomen is.oma kreeg tranen in der ogen het kwam dan ook mooi op tijd jij hebt er veel moeite voor gedaan erik nog eenprettige voortzetting van jou vacantie heel veel groeten van oma tante mia enoom fred tot gauw.

  • 13 December 2008 - 12:36

    Max&Hedwig:

    Hallo Luilekkerbroeder,

    Het is dus goed toeven daar. Rosie is ook gezellig aan het denken de laatste tijd. Vandaag nog met mama in de auto: "Mama, wanneer ben je nou dood?" "Nou, dat is wanneer je hartje niet meer klopt en wanneer je zieletje zonder je lijfje door wil." "Ga ik snel dood?" "Nee hoor, dat duurt nog heel lang." "Als ik zestien ben?" "Nou, dan nog niet (hopelijk)." "Maar dan heb ik al wel borstjes toch?" "Ja, dat denk ik wel." "Maar dan ben ik nog niet dood, als ik zestien ben." "Nee hoor." "Maar dan mag ik al wel cola drinken, als ik zestien ben." "ja, dan wel." "Dan is het goed."
    Hebben de yoganesen geen bevredigend antwoord voor vragen over de dood voorn prinsesjes van 4? Voor ons is het vooralsnog een grote improvisatieoefening.
    Vandaag hebben we weer samen de kerstboom versierd. Vooral het ontwarren van de kerstverlichting leidt bij tot zeer onchristelijke gedachten. Daarbij is Noel gaan jongleren met de kerstballen waarbij d'r maar eentje is gesneuveld (hoera voor de plastic kerstbalvariant). Ik heb me hoedanook weer wonderbaarlijk en meditatief in kunnen houden en de kerstboom is weer prachtig geworden. Van Ria hebben we prachtige vlinders voor in de kerstboom gekregen (50 cent per stuk). Welke kerstgedachte achter deze uitbuiting schuilgaat is me een raadsel maar goedkoop zijn ze wel. Ik heb in ieder geval alweer direct een schuldgevoel dus ik zal straks bij de albert heijn maar snel extra veel en veel te dure biologische vleesjes in gaan slaan. Overigens zit het graaifeest sinterklaas er weer op. Was allemaal erg leuk. Rosie en Noel hebben de Sint ontmoet op het Joris en Noel heeft zijn speentjes aan de pietjes meegegeven en doet het speenloos erg goed. Verder niets meer te melden in mijn kleine leventje dus tot de volgende keer maar weer!
    Groeten Hedwig en Max

  • 13 December 2008 - 12:38

    Pa En Ynske:

    Beste Erik
    Zoals je al van Fred las, was het boek voor oma een geweldig succes. Ook was ze heel erg blij dat je opbelde. Oma zal heel blij zijn wanneer je weer heelhuids thuis bent en voor ons geldt hetzelfde. Theo is op het ogenblik in Hapert hij speelt een finale driebanden hoofdklasse, gisteren won hij al 2 wedstrijden , o.a. van de hoogst geplaatste. In het totaal 7 partijen dus morgenmiddag is hij pas klaar, daarom schrijf ik nu maar. Zoals je al hoorde , wij hebben 5 februari een reis geboekt naar Egypte, iets tussen Djoser en heel luxe, we vinden het erg spannend, de eerste keer buiten europa. Beste Erik , tot de 29 ste. hier vieren we dan voor die tijd nog eerst even kerstmis met de kinderen en kleinkinderen die thuis zijn, waarschijnlijk dus met Max, Hedwig, Rosie, Noel, Derk, Arjen, Monique en Jeffrey.
    Bas, Selma, Luuk, NIek en Gerritjan zijn wintersporten in Oostenrijk. Blijf op je gezondheid letten we zien je graag stralend terug. Ynske

  • 14 December 2008 - 18:09

    Rob Mulder:

    Ha die erik alles goed.Het weer is bij jouw in ieder geval beter als in Nederland we hebben hier al wat sneeuw gehad en als ik naar mijn werk ga moet ik vaak krabben.Ben een paar weken geleden nog bij bij max en hedwig geweest want noel was jarig was erg gezellig.Ben nog bij de bouw van joke en eugene van hun huis geweest schiet al aardig op. Met mijn Vader gaat het op en af een tijd geleden was hij nog gevallen hij had een blauw oog zijn knie lag open en zijn vinger was gebroken daar kwamen ze pas naar 2 weken achter dat hij was gebroken hij heeft nu een plaatje in zijn vinger. Met mij gaat het ook wel goed ben blij als ik over ander halve week ook vrij ben. Groetjes Rob

  • 16 December 2008 - 20:53

    Hans:

    Ha Erik,
    Niks te melden. Ik dacht dat je daar misschien ook wel in geïnteresseerd zou zijn. Afgelopen weekeinde was ons pap jarig, of eigenlijk giester, maar hij vierde het voor kinderen en kleinkinderen zondag. Dat was gezellig en ik moet voor Paul net zo'n broek kopen als ik ook heb, maar dan hoeft er niet 5 cm aan de onderkant vanaf. Adios amigo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Gokarna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2009

Groeten uit Rishikesh

22 September 2009

Ha die Guus

20 September 2009

weer naar India

26 December 2008

bijna thuis

22 December 2008

Antwoord
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 73504

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: