ook niks te melden - Reisverslag uit Gokarna, India van perik - WaarBenJij.nu ook niks te melden - Reisverslag uit Gokarna, India van perik - WaarBenJij.nu

ook niks te melden

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

17 December 2008 | India, Gokarna

Hier slaat de computer steeds op tilt en heb ik ook nks te melden. Vanhetzlfde als voorheen.

Ik wist niet zeker of oma het boek al gelezen heeft. Maar het gaat om het idee.

Maks ga je goed de yogaieten geloven niet dat het leven voor d meeste mensen ophoudt. Het astrale gedeelte althans. Hier lijkt alles tijdloos en ik vraag me wel eens af of dit bevredigend is om zo je leventje lekker uit te leven. Zo slecht lijkt me dat niet. Zijn mijn fraaie stickers nog aangekome?

Rob sterkte met jullie pa.

Wanneer wordt er kerst waar gevierd. Dan kan ik hier een beetje mee vieren.

Gegroet vrolijke noten.

  • 17 December 2008 - 18:38

    John En Arlène:

    Hoi Erik

    Eindelijk kan ik weer ergens zitten en je wat emailen. Schilderen is gedaan en de kamer en keuken is weer begaanbaar. Nog geen bericht gehad uit Thailand, wel een brief van de adoptievereniging. De kosten stijgen met 2000 Euro in 2009. Kan je niet daar een of andere god vragen of ze ons een keer goed gezind zijn en dat we nog iets horen in 2008? Ik ben door de goden heen die ik al heb aangeroepen. We staan boven aan en eerlijk gezegd, kan ik even niet de zin of de rede niet meer vinden. Het wachten is op het kinderrapport.

    John bedankt je omdat je aan zijn verjaardag gedacht hebt, vond hij heel lief van je. Ik maak me op voor de mijne, daar komt de grote 4 aan. Ik hou me een beetje vast aan wat de astroloog gezegd heeft in Thailand toen wij daar waren...Op de grens van 39 en 40 jaar zou mijn leven drastis veranderen en dat had met een ver land te maken. Toen wisten we nog niets van adoptie.

    Luier lekker nog even door en als je nog even tijd kan vinden, steek even een wierrook stokje op in een of andere tempel voor ons.

    Dikke kus, Arlène.

    Van John een dikke knuffel.


  • 18 December 2008 - 14:54

    Ron:

    Eric,

    Volgens mij ben je wel uitgerust nu in India doordat hangmatten, mediteren, uitslapen en in de verte te turen.

    Wij werken hier hard in het koude kikker landje
    met veel ellende (oorlogen, ruzies, relatie crisessen) om ons heen.
    Van ellende gaan we dan maar elk weekend op stap.

    Ik hoop verder dat alles goed met je gaat en kijk ernaar uit om weer samen op stap te gaan en te kletsen.

    Groetjes,
    Ron


  • 21 December 2008 - 01:24

    Santa:

    Merry X-Mas Perik,

    HOHOHOHOHOHAHAHAHA

    I told Santa you were good this year....and...?

    He hasn't stopped laughing since!

    HOHOHOHOHOHAHAHAHA

  • 21 December 2008 - 22:04

    Eugene:

    Hoi Erik,

    Om kort te zijn 25 en 26 is het kerstmis. Misschien heb je hier iets aan voor de yoga-kwis. Wanneer komt u thuis d.w.z. land u op Schiphol? Oud en nieuw vieren we bij Ellis, mocht je niet hoeven te werken kun je ook komen kijk maar. Hier alles normaal, Oh ja PSV - Feijnoord 1-0. De mzaale Eugène

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Gokarna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2009

Groeten uit Rishikesh

22 September 2009

Ha die Guus

20 September 2009

weer naar India

26 December 2008

bijna thuis

22 December 2008

Antwoord
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 73530

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: