Palolem (Ronald ik zit in Seaview resort) - Reisverslag uit Pololem, India van perik - WaarBenJij.nu Palolem (Ronald ik zit in Seaview resort) - Reisverslag uit Pololem, India van perik - WaarBenJij.nu

Palolem (Ronald ik zit in Seaview resort)

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

02 December 2009 | India, Pololem

Heerlijk toeven hier in Palolem. Het is nog lekker rustig. Ik heb mijn dumphol geruild voor een aardige mooie schone kamer met douche en toilet voor mezelf. Nou zegt dat nog niet zoveel voor de mensen die mijn standaard kennen maar goed.
Ik luier vooral wat op het strand en wandel wat rond. Panchem beach ligt een half uurtje lopen hier vandaan. Eerst kom je langs colomb bay, een klein rotsachtig strandje.
Panchem is wat rustiger.

Ik heb een heel goed restaurant ontdekt (beste chef van het strand volgens de reisbijbel). Vandaag of morgen ga ik de satay proberen (nog steeds mijn lievelingssaus.

Gisteren heb ik mijn eerste goatrancefeestje gehad. Er waren een man of 40 maar was gezellig. Lekker vroeg begonnen en om 00.00 uur was het wel klaar.
Ze hebben hier silent noise feestje. Dat betekent dat iedereen met een hoofdtelefoon op loopt. Ik kan nog niet aan het idee wennen ookal is het prima. Kun je het ding afzetten als je met iemand wil praten. Ben dus ook nog niet geweest.
Vanavond is het volle maan dus eens kijken of er iets te doen is. Eerst om 19.00 tegelijk met mijn yogaleraar mediteren.

Marielle het zal je tegenvallen maar Harry komt niet naar Goa. Hij is ziek thuis. Bel hem maar is op om te zeggen dat hij hier prima kan uitrusten.

Ga jullie goed en tot hoor is.

Oh ja Ron zoek maar een leuk feestje uit in Nederland in Januari

Eugene en Joke dat wordt kerst in mijn huis? de versiering staat in dozen in de kast op mijn slaapkamer. Maak er maar iets moois van


  • 03 December 2009 - 22:34

    Ronald :

    Hoi Erik, heb de gegevens genoteerd en hoop morgen naar Mumbai te vertrekken en de volgende ochtend door! Denk er zaterdag middag te zijn !Zet het bier maar koud!Mocht het anders lopen probeer ik het je te laten weten !

  • 04 December 2009 - 13:22

    Kelly:

    Het was hier ook volle maan ;) lekker maar weer gewoon salsa gedanst. Jij nog wat leuks gedaan? Ik heb ook nog een leuk filmpje van een Trance feestje in Dharamsala! Silent noice feestje, ben ik ook nog nooit geweest ..
    Verder is het hiet morgen SINTERKLAAS. Ga waarschijnlijk 's middags naar een yoga workshop in Utrecht van Doug keller? Net op het laatste moment spontaan afgesproken (daar hou ik van) dat we toch sinterklaas bij mij doen met de meiden, we geven elkaar een oud kadootje van onszelf wat we zelf niet meer gebruiken (ik vind mijn huis nog steeds overvol na India) ik ga ook een poging doen tot zelf Pepernoten bakken, dus ik stuur wel een zakje richting Seaview,
    klinkt als een leuk uitzicht wat je daar hebt.

    Enjoy! (de pepernoten)

  • 04 December 2009 - 16:49

    Ronald:

    Zat al in het vliegtuig maar werd net voor vertrek eruit gehaald !!! pech pech!Morgen weer proberen! Dagje later daar hoop ik!

  • 05 December 2009 - 19:56

    Henk:

    Ja Erik, in het Seaview resort! Dat was niet voor ons wegegelegd. We bivakkeerde eind februari in de cottage van Cupid Castle voor 200 roepie p.d. Dat ligt vooraan bij het strand bij de parkeerplaats. Wij besteden dan een paar uur om het schoon te maken en naar onze smaak in te richten. Wij gingen ook niet in het beste restaurant van Palolem maar de kok van Cupid Castle had niks te doen en werd onze prive kok en maakte iedere keer wat anders. Wij hadden daar een mooie tijd. Doe ze de groeten.Ik had verwacht dat Gorkana beter bij je past. Wat ik mij stoorde aan Palolem dat waren die lolopende honden die het strand vervuilen. Vergeet niet om Lassie te kopen bij bij een van de kruidenierswinkeltjes. dat zit dan in een plastic zak voor 10 roepies. Ook de yogert is lekker. Corrie wil dat ik een vlucht boek, maar ze weet niet waarheen.

    groetjes.
    Henk

  • 05 December 2009 - 20:59

    Corrie,:

    lieve Erik,
    Dat klnkt zo algemeen maar ik vind dit oprecht.Wat heb jij een mooie plaats uitgekozen om uit te rusten.Toen ik Palolem las kwamen meteen de beelden weer boven.Het mooie strand vooral als je naar rechts loopt en een beetje door de rivier bij de rotsen komt,daar heb je ook het apeneiland.Nu herinner ik mij ook een man, die dagelijks op het strand heen en weer liep.Hij droeg een oranje trui met capucion die hij steeds maar over zijn hoofd trok,ook rookte hij op zijn speciale manier een sigaret. Eens kwam hij een vuurtje vragen en was blij dat hij er nog sigaretten bijkreeg. Als je bij CUPID CASTLE komt,en je ziet een jongen die zich Lucky noemt,(hij roept de mensen om bij hem te huren)wil jij hem dan heel veel groeten doen van mij? Wij gaan onze vakantie plannen, maar je hoorde van Henk al dat ik nog geen keuze kan maken. Maar ja in het juiste moment komt de goede beslissing. Erik ik wens jou nog een heel fijne tijd met veel wonderlijke momenten toe, Kus Corrie.

  • 06 December 2009 - 11:23

    Ronald:

    Ik zit in Pathem , seaview resort! Net iets van je vandaan ! Neem straks wel tuk tuk naar palolem ! Hoop je te zien!

  • 06 December 2009 - 13:50

    Ronald:

    Niemand kent in Palolem ,seaview resort! Alleen in Patnem maar daar kennen ze je niet!! Ik zit daar dus in kamer 202!Mijn tel is +31624525453, mocht je bij iemand een tel kunnen lenen om sms te sturen zodat we ergens af kunnen spreken!
    Groetjes

  • 06 December 2009 - 22:00

    Max:

    Het is nu 8 uur geleden dat Ronald verwoedde pogingen doet jouw Seaview Resort te vinden want dat lijkt nog niet zo'n gemakkelijke klus. Zit hier enige correlatie met de kwaliteit en naamsbekendheid van je optrekje? Ik hoop maar dat je nu inmiddels samen aan een biertje zit te nippen.
    Hier hebben we net een weekend sinterklaas achter de rug. Ken je die aflevering van Theo en Thea nog over Sinterklaas?: 'weg jij, weg jij, hebben hebben!!' Op Noëls lijf geschreven. Bij het bezoekje van de Sint op papa's werk uitte hij zijn grenzeloze dankbaarheid, toen hij een fantastisch politie-verkleed-pak kreeg van de Sint, met de legendarische woorden: 'die wil ik nie, ik wil en draak, IK WIL EEN DRAAAAK!!'waarna hij het op een hartverscheurend huilen zetten met driftig zwaaiende vuistjes om zijn boodschap nog wat extra kracht bij te zetten. Jaja dit vervult een vaderhart toch weer met onvoorwaardelijke liefde. En dan is dat onvoorwaardelijke toch een prettige bijkomstigheid. Afijn, het was wel een fantastische Sinterklaas, de kindjes hebben alle liedjes uit volle borst meegezongen en drie verschillende Sinten de hand gedrukt en ze vonden het prachtig, zelfs buiten de cadeautjes.
    Vandaag ook nog even bij oma op bezoek geweest. Was erg leuk. De Sint heeft trouwens diverse gezelschapspellen gebracht dus na 40 jaar moet ik er nu toch echt aan geloven. Rosie vindt het in ieder geval prachtig (toch een beetje jouw genen?) en haar enthousiasme is zo aanstekelijk dat ik het ook nog leuk begin te vinden. Ze wil wel winnen (mijn kindergeentjes) anders is het 'niet eeeeerlijk'.
    Dus dat wordt veel memorie spelen want Rosie heeft iedereen eerlijk verslagen met Memorie, dus zonder haar te matsen. Schijnt iets met die kinderhersentjes te zijn dat ze beter kunnen Memoriën. Dus ik ben nog niet aan 't dementeren.
    We hebben hier de afgelopen week aardig lopen kwakkelen maar nu is iedereen weer aardig opgeknapt. Nu het weer nog want we kunnen er een hoop geromantiseerde kreten op loslaten maar het blijft gewoon uitermate irritant nat herfstweer.
    Veel plezier met de boyz alvast en maak er maar een mooi feestje van de laatste weken.

    Groeten Max

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pololem

India 2009

Recente Reisverslagen:

26 December 2009

Beste wensen

16 December 2009

antwoord + Anjuna niet silent wel noise

10 December 2009

antwoord + spannende reisverhalen palolem

07 December 2009

Ronald gearriveerd

02 December 2009

Palolem (Ronald ik zit in Seaview resort)
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 73449

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: