Ronald gearriveerd - Reisverslag uit Pololem, India van perik - WaarBenJij.nu Ronald gearriveerd - Reisverslag uit Pololem, India van perik - WaarBenJij.nu

Ronald gearriveerd

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

07 December 2009 | India, Pololem

Beste luitjes,

Eerst maar even melden dat Ronald gearriveerd is. Hij was de 1ste dag al zijn paspoort kwijt. Wij dus maar naar Palolem gelopen om in het Seaview resort waar hij zat te kijken. Gelukkig hadden ze hem achter de balie liggen. Hij zat dus in een andere seaview op een ander strand. De volgende dag heeft ie me toch gevonden.

Robbert mijn telefoon werkt weer dus je kunt bellen of sms'en als je bent aangekomen. Ronald heeft zijn future I-phone ook bij dus we zullen elkaar wel op de luchthaven treffen.

Hier is het wel gezellig. Ik heb met een club ieren opgetrokken. Ze zijn elke dag aan het vertrekken maar drinken in de nacht zoveel zodat ze er maar weer een dag aanplakken. Ik heb het rustig gehouden. Ronald is gearriveerd dus yoga zal wel even in de kast moeten om plaats te maken voor bloedreinigende therapie.

Woensdag voor het eerst naar een silent noise disco geweest. Iedereen een hoofdtelefoon met 2 kanalen om naar muziek te luisteren en eventueel als een dolle rond te springen.
Ik moet wennen zal ik maar zeggen. Met house moet je tochh de vibratie door het hele lichaam voelen gaan. Het is ook raar dat men door elkaar op verschillende muziek danst. Als je wenst te communiceren is het wel makkelijk om de koptelefoon af te zetten.
Ze mogen hier maar tot 22.00 uur luide muziek draaien dus dit is de enige optie. Niet getreurt Robbert waar we met jou heen gaan is het anders.
De 2de silent noise was een stuk leuker met dance shows en een goede vj. De muziek was ook beter. Ik heb als een dolle staan springen dus maar hopen dat de mensen die er waren snel ergens anders heen gaan.

De mensen vallen hier bij bosjes om vanwege ene pharmaceutisch middeltje genaamd Ketamine. Bekend bij mensen? Sommigen lopen erg houterig en eentje viel recht naar voren. Heb ik maar met iemand naar een bankje gesleept.

Corrie, Henk ik zal kijken of ik de plek kan vinden en Lucky de groeten doen. Het is hier inmiddels wel komleet vol gebouwd. Leuk dat jullie weer naar India gaan. Is Orissa met de verschillende stammen niet leuk. Kun je meteen gaan protesteren tegen de aluminiumfabriek, Hans wel bekend.

Max, Sinterklaas had helaas niks voor mij, zelfs geen politiepak. Zeg dat maar tegen Noel. Ik denk dat een boevenpak beter bij hem past.

Kelly,
Hoe was de Yogaklas van Doug? Tot op heden heb ik op het strand geoefend maar met Ronald aan mijn zij zal het wat minder worden. Hij heeft vanmiddag nog wel met me geoefend en zegt het rustig aan te gaan doen. Ahum.

De groeten allemaal en tot gauw Robert

  • 07 December 2009 - 21:48

    Kelly:

    Hoi hoi, mooi dat Ronald is gearriveerd, nu lekker naar wat leuke feestjes gaan en dan de volgende ochtend lekker detoxen op het strand met yoga...of niet..mooi dat hij wel een poging heeft gedaan, keep up the good work teacher. Workhop Yoga is niet doorgegaan, vriendin wou liever zwartepiet gaAN spelen en ik ga nu in februari. Voor de rest hebben we zaterdag Sinterklaas gevierd bij mij tot 's ochtends 5 uur.....!
    Zonder ketamine, rose en tegelijk kadootjes uitpakken doet ook wonderen voor een euforisch gevoel. iedereen had goed zijn best gedaan en we waren erg blij met elkaars gebruikte kadootjes, heb er een leuk boek over boeddhisme aan overgehouden. Ben ook nog fanatiek gewees met zelf speculaas bakken, had hem alleen iets te volkoren gemaakt.. dacht, doe er nog wat extra zemelen in.. maar uiteindelijk was die brok alleen maar met een betonzaag te snijden.. we hebben hem wel lekker opgesmult maar vraag me niet hoe..ik ga over een jaar nog stukken speculaas vinden in mijn huis.
    Vandaag op mijn nieuwe fietsje (kado van het ASML fietsenplan) compleet met muts en handschoenen heerlijk door weer en wind naar Valkenswaard gefietst (maar wel met winterzonnetje!) Training gehad over wat voor verzekeringen ik moet nemen in mijn Shiatsu Praktijk..
    tja dan is zo'n verzekeringstraining weer een groot contrast met India.. maar Shiatsu loopt lekker!

    Veel plezier met de boys en yoga op het strand,
    Ik zie je in het nieuwe jaar weer in Nederland

  • 08 December 2009 - 19:56

    Hans:

    Ach Erik, het is zo'n rare dag vandaag. Zoals je weet is het vandaag 29 jaar geleden dat John Lennon werd doodgeschoten. Ik kan het me nog goed herinneren. Waar JFK en Martin Luther King waren toen die dood werden geschoten weet ik niet meer, maar ik weet nog precies waar ik was toen ik hoorde dat Lennon was neergeknald. Thuis! Hans Couwenberg kwam me 's ochtends ophalen om naar school te gaan en hij had het ook gehoord en het nog onthouden ook. Toen hij het me vertelde had ik het net op het radiojournaal gehoord.
    Daarnaast is het vandaag de dag dat morgen Paul McCartney optreedt in Arnhem. Ik heb giester wat setlists van andere concerten bekeken en hij speelt i've got a feeling vaak. Dat is een van mijn lievelingsnummers. Soms tenminste, maar ik hoop vurig dat hij het morgen zal spelen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje zenuwachtig, net als vroeger bij Princeconcerten. Robert was al helemaal zenuwachtig toen. Misschien ben ik nu wel net zo zenuwachtig als hij toen. Ik denk dat het zoiets moet zijn als dat jij weet dat je de volgende dag een ontmoeting zult hebben met Shiva, of hoe heet die blauwe gast met acht of negen armen ook al weer?
    Ik zou nu eigenlijk hebben moeten voetballen, maar ik sta van de zenuwen zo instabiel op mijn benen dat ik niet naar de club dorst te gaan. Ik neem de gelegenheid te baat om wat voor het cluppie voor de gehandicapte Koerdische kinderen te doen en ondertussen deze duale dag gepast door te komen.
    We hadden, voordat ik me terugtrok in mijn kantoor, hier nog een leuke discussie met Laurence en Jacobi over bewust gedrag naar aanleiding van twee iemanden die afgelopen zondag op een smal perron liepen en de weg naar de trein die op vertrekken stond versperden. Toen ik had gevraagd of we er langs mochten en ik al stevig door was gestapt hoorde ik achter me Laurence een gesprek aanknopen met de man. Het bleek een vriend van haar te zijn Stephan, een van de allergrappigste personen die ik ooit heb ontmoet. De grappigste eigenlijk. Nou goed. Laurence vertelde dat net aan Jacobi, want dat is ook een vriendin van die Stephan, uit Maastricht kompie, en toen ontspon zich die discussie. Dat was interessant, maar het voert wat te ver om daar nu op in te gaan. Ik heb af en toe al het idee dat ik je bloggie aan het kapen ben, en dat is niet de bedoeling.
    Veel plezier verder. Groeten aan Robert en Ronald. Ciao amigo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pololem

India 2009

Recente Reisverslagen:

26 December 2009

Beste wensen

16 December 2009

antwoord + Anjuna niet silent wel noise

10 December 2009

antwoord + spannende reisverhalen palolem

07 December 2009

Ronald gearriveerd

02 December 2009

Palolem (Ronald ik zit in Seaview resort)
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 73480

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: