communicatie stoornis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van perik - WaarBenJij.nu communicatie stoornis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van perik - WaarBenJij.nu

communicatie stoornis

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

19 November 2013 | Nederland, Eindhoven

Beste mensen even wat zakelijke mededelingen.

De titel doet vermoeden dat ik een beroepsdeformatie heb opgelopen. En al zal dat zeker het geval zijn, het gaat hier om iets anders.

Mijn telefoon lijkt deze keer (zie midden verslag India 2012) echt weg te zijn. Heb aangifte gedaan bij het politieburo. Ik mocht hem zelf typen van de politiejuf. Haar engels zou te wensen over laten.

De hele middag op zoek geweest naar een telefoon. Uiteindelijk kwam ik terecht bij de samsung reparatie afdeling. Daar konden ze me vertellen dat ik hulpeloos bleek te zijn. Hier een tel. kopen zou betekenen dat er geen nederlandse taal op zou kunnen. Ook wist ze niet zeker of ik hem in nl wel zou kunnen gebruiken. Zeker omdat ie hier 200 euries goedkoper is proberen ze de markt te beschermen. Dat geld gaat waarschijnlijk naar de cia of zo de hoge kosten die ze maken tijdens het afluisteren te compenseren. De complottheorien schud ik zo uit mijn mouw, ziet u.

Om een lang verhaal iets langer te maken. Voor degene die soms apps en foto's doorgestuurd krijgen. Dat gaat deze vakantie niet meer gebeuren. Kom ik daar even goed weg met mijn zwembroeken foto.

Max hedwig en rosie gefeliciteerd met noel. En noel met jezelf. Morgen ben ik onderweg naar kotakinabalu. Een rivier met het nodige aan beestjes. Daar ga ik een paar daagjes apen en ander beestjes tussen de bladeren proberen te bezichtigen vanaf een klein bootje.

Vriendelijke groeten Perik

• 19 November 2013 - 17:30

Kwekkwekkwekkwek:

Hey schattie, ik heb een berichtje op Skype achtergelaten :)!!! Hopelijk kan je nog een nood telefoontje aanschaffen :)!!! Ik heb je verhalen weer gelezen :)!!! Ik hoop je heel snel op Skype weer te zien en te spreken :)!!! Heel veel plezier en heel veel groetjes van ons allemaal :)!!! Tot heel snel Skypes :)!!! Dikke kussen en tot heel snel Skypes :)!!! Xxxxxxxxxxxxxxxx..................

• 19 November 2013 - 18:36

Rob Mulder:

Hoi Erik,

Hoe gaat het met jou.
    Zaterdag zijn we bij Eugene op het feest geweest, het was erg leuk geweest.
    Ik heb gezellig met heel wat mensen gekletst.
    Ik wens jou een hele fijne vakantie toe.

Groetjes Rob.