kinabatanga rivier en danumvallei - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van perik - WaarBenJij.nu kinabatanga rivier en danumvallei - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van perik - WaarBenJij.nu

kinabatanga rivier en danumvallei

Door: nog steeds dezelfde auteur

Blijf op de hoogte en volg perik

22 November 2013 | Nederland, Eindhoven

Daar is ie weer,

Net terug van een paar daagjes naar een riviertje waar weer veel beestjes te zien waren. De toekans leken in den beginne de apen in kwantiteit te verslaan maar al snel kwam daar een eind aan. Veel dieren gezien tussen de apen door.
De wandeltocht naar een klein meertje, waar je niet in kon zwemmen omdat je dan aangevallen zou worden door hordes kleine visjes die hongerig genoeg zijn om zich massaal op een stukje brood te storten, was leuk. De helft van de tijd liepen we door plassen water. Gelukkig niet eigenwijs geweest en een paar laarzen gehuurd. De meeste dieren die we zagen waren bloedzuigers tot grote schrik van 2 chinese dames die mee liepen en telkens een doodskreet lieten horen als er eentje op hun kleding plakte.

Ik zit nu op een busje te wachten om 5 daagjes naar danum vallei te gaan. Na uren naar de oliepalm plantages te hebben getuurd door het busraampje is het tijd om te kijken hoe borneo er voor de oliepalmplantages uit zag. Daar is in ieder geval niet veel meer van over. Frans is naar het malaibassin gereisd. Dit is poormans malaibasin zullen we maar zeggen, als je tenminste niet in het resort gaat zitten voor 500 euro voor 2 nachtjes. En dat doet deze arme nachtzuster dan ook niet. Ik lig vannacht lekker voor 60 euro per nacht in een klam slaapzaaltje. Daar kun je een aardig festivalletje voor doen in nl. Dus dat de beestjes hier maar flink lawaai maken om het waard te wezen.

Atje dat wordt dus weer 5 daagjes niet scypen. Ik zal aan je denken. Om 14.00 probeer ik nog te vergeefs te scypen want dan is het 7.00 uur in nl. Op de vrije dag is dat een onmogelijke tijd voor skattie patattie.

Iedereen de groetjes

• 22 November 2013 - 06:19

Mireille:

Hoi Erik! Wat fijn om je verhalen weer te lezen! Njoy!
    Liefs, Mireille.

• 22 November 2013 - 20:52

Kwekkwekkwekkwek:

Lieve schattie, bedankt voor het doorgeven waar je nu heen gaat :)!!! Heel jammer dat we de komende 5 dagen niet kunnen skypen!!! Ik heb op Skype weer een berichtje voor je achtergelaten :)!!! Ik zat vanmorgen om 7 uur op schattie te wachten echt waar hahahaha!!! Ik was wakker geworden. Maar helaas was schattie niet op Skype!!! Heel veel plezier en ik hoop je heel snel te zien en te spreken op Skype :)!!! Heel veel groetjes van ons allemaal en dikke kussen!!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...................

• 24 November 2013 - 23:32

Pa En Ynske:

Beste Erik,
    Jammer dat je niet meer kan app'en maar zo is contact gelukkig ook mogelijk. Al je foto's hebben we in een bestand gezet , allemaal prachtige foto's, een schitterende natuur.
    Gisteren waren we bij Max en Hedwig en natuurlijk vooral bij Noël die voor zijn 8 ste verjaardag graag wilde dat er minstens 4 liedjes voor hem werden gezongen. Hij kreeg allemaal Lego van de hobbit en nog veel meer.
    Tante Mia en oom Fred gaan a.s vrijdag voor 10 dagen naar Benidorm met Solmar Tours.
    Met oma gaat alles heel goed, ze is weer helemaal opgeknapt van de valpartijen.
    Van de week kregen we de ansichtkaarten, oma heeft die kaart met de 2 vrolijke dametjes de hele dag voor zich op tafel staan naast de foto's van Rosie en Noël. Onze orang belanda wordt zorgvuldig bewaard bij al de kaarten die jij in de loop van de jaren gestuurd hebt.
    Theo is weer goed aan het fitnessen met een weekend abonnement.
    Die zwembroek kan je misschien doorgeven aan Noël.
    Atje heeft ons nog gebeld om te zeggen dat we niet meer konden app'en. Ze zal heel blij zijn wanneer je weer thuis bent zeker nu dat skypen ook niet meer zo goed lukt.
    Nog fijne weken, geniet ervan en blijf voorzichtig!! Veel groeten Pa en Ynske

• 25 November 2013 - 13:55

Bea:

Hey Erik!
    Thanks voor de leuke apen-kaart, ik dacht ff dat ik in de spiegel keek ;-).
    Hopelijk kan je snel weer met Atje Skypen. Balen zeg van je phone!
    Veel groetjes en tot gauw, geniet ervan en doe voorzichtig. X Bea en Frank/Munus

• 26 November 2013 - 14:23

Ome Fred En Tante Mia:

hallo erik .heel erg bedankt voor de prachtige kaarten .oma heeft ze voor op tafel staan.heel leuk die vrouwtjes.geniet nog maar van je vakantie en tot ziens.groetjes van oma tante mia en oom fred