antwoord en zo - Reisverslag uit Sanchi, India van perik - WaarBenJij.nu antwoord en zo - Reisverslag uit Sanchi, India van perik - WaarBenJij.nu

antwoord en zo

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

19 November 2008 | India, Sanchi

Eugene is de 3 weken geleden verstuurde kaart al aangekomen? Hoeveelste staat psv eigenlijk en staat az nog aan kop? Misschien maar willem 2 fan worden dan heb je al in de bussinesklas gezeten.

Ynske alles goed daar begrijp ik. Wens moniek maar sterkte met haar pinnen en schroeven. Misschien kunnen ze er ook een electrische kappersschaar in zetten.
De kinderen worden al het theaterwezen in gedrongen begrijp ik maar daar is niks mis mee. Feliciteer Fijnaard en Ria maar van mij en jullie zorgen worden in acht genomen. Eten dat licht geeft zal ik niet eten in Bhopal

  • 20 November 2008 - 11:00

    Henk:

    Ja Erik. Ik weet het! Drie jaar geleden waren wij in Orchha. Gisteren zag ik in een boek over de Groot-Mogols het fort waar we verschillende malen langs gewandeld zijn naar die geweldige mooie rivier. Het stikte toen van de sadhoes. Net iets voor Corrie! Als je van het tempelpelein terugloopt woont op de eerste hoek aan de rechterkant de dokter die mij van de malaria en roepies heeft afgeholpen. In Orchha heb ik 3 dagen in bed gelegen. Je gaat al aardig de kant op van Maharashtra en Noord-Karnataka waar wij volgen jaar naar toegaan.

  • 21 November 2008 - 21:30

    Hans:

    Erikkie!
    Doe je nu nog wel aan yoga nu je uit Rishikesh wegbent? Ik heb er nog steeds niks aan gedaan. Ik denk dat de laatste keer dat ik eens heerlijk tien minuten op mijn kop heb staan relaxen wel vijf maanden geleden is. Wie weet komt het er nog eens van. Met dat voetbal van ons wordt het zeer waarschijnlijk niks meer dit jaar. We moeten morgen tegen Waterwijk 5 en volgens ons committee van wijze mannen moeten we ze kunnen hebben. Normaal misschien, maar afgelopen dinsdag heeft onze keeper, die er in zijn eentje vaak voor verantwoordelijk is dat we niet met dubbele cijfers worden ingemaakt, zich geblesseerd aan zijn enkel. Godzijdank is het tamelijk nat en koud weer. In Almere worden de wedstrijden nogal snel afgelast als het nat en koud is. Ik hoop het maar. Zonder keeper zijn we als kreupel, loslopend wild voor een jager. Bah, jagers, laf volk. Ik dacht ik gooi er even een stelling tegenaan.
    Vorige week hebben we ook al weer kansloos verloren. Erik, ik stop misschien maar met je de wedstrijdverslagen te sturen. Het deprimeert me enorm en ik deed het eigenlijk omdat ik me er naar jou toe verplicht toe voelde. Ik stel voor dat ik weer over voetbal bij je terugkom als we óf gewonnen hebben óf als ik gescoord heb. Ik heb namelijk een shirt laten maken met een foto van John Lennon erop. Ik ben al tijden van plan een keer te gaan scoren en dan mijn voetbalshirt over mijn hoofd te trekken en al wijzend naar de hemel te juichen, zodat mensen verbaasd, maar toch ook enigszins verwonderd, zullen kijken. Helaas ben ik de minst scorende centrale middenvelder van Amsterdam. De een na minst scorende middenvelder heeft ook nog niet gescoord en ik wacht nog op hem om eens toe te slaan. In de tussentijd zal ik je vermaken met verhalen over muziek. Eerst dacht ik dat je dat niet leuk zou vinden, maar waarom eigenlijk niet?
    In de streek waar je nu bent vond ik het fietsen enorm leuk, ondanks de erbarmelijkste staat van de wegen die ik in India aantrof. Ajanta en Ellora waren mooigelegen. Ik ben er naar Shegaon geweest, een tempelstad, en geen German Bakery te bekennen. Ik kan me de German Bakery's in India niet zo goed herinneren. Is dat een nieuwe plaag?
    In Amsterdam gaan 43 coffeshops, nu we het toch over een plaag hebben, dicht omdat ze te dicht bij de scholen zijn. Waar moet mijn stonede zoon later zijn doop halen tijdens de pauze? En dan gaan die leraren zeker mopperen als hij te laat terugkomt in de klas omdat hij in plaats van om de hoek zijn shit mijlenverder weg moet zien te halen? Onze maatschappij Erik, die maakt het de mensen niet perse gemakkelijk.
    Ik groet je inmiddels weer hartelijk. Ik ga me bij mijn kolvende vriendin vervoegen die het net heeft gewaagd Bob Dylan een toontje lager te laten zingen. Dat samenwonen he, dat valt ook niet altijd mee. Nou goed, ik moet nu echt weg, de stroom kan het hier elk moment begeven en dat moment wil ik voor zijn. Ciao amigo, Hns

  • 23 November 2008 - 20:44

    Hans:

    Erik!
    Je treft me in een euforische stemming! Het ongelooflijke heeft zich namelijk voltrokken. Waterwijk 5 - Taba 5: 0 - 5. Zij begonnen met tien man en je weet hoe moeilijk het is om tegen tien man te spelen. Onze spitsen verzuimden ettelijke uitgespeelde kansen te benutten; bang als ze geworden waren van de manmeersituatie die we in het winterse weer cadeau kregen. Nog meer dan de spelers van Waterwijk, begroetten wij dan ook hun elfde veldspeler die na een half uur het veld betrad. We gingen met de brilstand de kantine in en toen we er weer uitkwamen hagelde het stevig. 'Oh oh' zeiden we nog tegen elkaar, maar dat was niet nodig. Al snel leidden we met 0-2. Eigenlijk kregen ze één klein kansje dat ze onbenut lieten. Ik miste ook een mogelijkheid toen een bal uit een hoekschop en de daaropvolgend kluts mij op rechterkniehoogte bereikte. Ik raakte de bal niet goed helaas, maar Frank stond naast me en scoorde de 0-5. Eindelijk hebben we weer eens gewonnen.
    Tevens wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om Hedwig beterschap te wensen en Max sterkte. Een B12-tekort is een typische vegetariërskwaal en hoewel Hedwig volgens mij geen vegetariër is, is het een goed begin om de lasten ervan maar alvast gehad te hebben. Grapje natuurlijk, Hedwig zet hem op en hopelik benje snel weer beter. Erik veel plezier verder. Hou je taai.

  • 26 November 2008 - 15:40

    Guusken:

    Ha die Erik,

    Ben eigenlijk nu pas je berichtjes aan het lezen....je weet het mijn leventje staat ook nie stil dus vandaar. Maar ik heb me nu ook aangemeld om nieuwe berichtjes te ontvangen....is iets makkelijker om je verhaal te volgen.

    Onze guys zitten inmiddels allebei op voetbal en zijn, hoe kan het ook anders...STEENGOED! Ook papa doet het aardig bij RKMSV 7 en staat inmiddels bovenaan (samen met SSE6)...de competitie wordt nog spannend in Meijel. De vader van Marian is gelukkig weer thuis na een operatie aan zijn prostaat. Ons pa en ma zijn zojuist samen 75 jaar worden dus da was natuurlijk ook een ouderwets gezellig feestje. Verder heb ik niet zoveel te vertellen....2WINS loopt prima en ik kan mijn draai ook steeds beter vinden op mijn werk...heb een leuke assistent dus dat helpt. Aangezien ik trouwens op mijn werk zit ...ga ik maar snel verder met geld verdienen anders heb ik straks nog te weinig (om te verdelen onder de armen...van mijn jochies)

    Gartoen van Guusken

  • 26 November 2008 - 19:12

    Guusken:

    Hier nog efkes een wedstrijdverslagje vanaf ons blogske (heb je wat te lezen):

    RKMSV 7 - Heythuysen 7 4-0
    Het zevende heeft wederom een overwinning geboekt. Deze keer werd er gewonnen van de hekkensluiter Heythuysen 7. Voor de rust was het RKMSV 7 dat het meeste balbezit had, echter doordat iedereen naar voren wou rennen was het spel niet erg geweldig. Toch was het RKMSV 7 dat de scoren opende. Het was Guus die diep gestuurd werd en de bal achter de keeper wist te krijgen. De overige kansen werden jammerlijk gemist. Na de rust ging het erg snel. Het werd na 30 seconde 2-0 doordat Ido met zijn eerste balcontact de bal achter de keeper wist te krijgen na een dieptepass van Henk. Na de aftrap was het 30 seconde later al 3-0 wederom Ido scoorde ditmaal na een passje van Rene B. Dus na 1 minuut na de rust was het gedaan met de wedstrijd. Er volgde nog veel meer kansen maar deze werden jammerlijk gemist. Toch maakte Ido nog een doelpunt en dus een echte hattrick. Rene B schot tegen de keeper maar de rebound kwam voor de voeten van Ido die voor de eindstand van 4-0 zorgde.

    (geschreven door Ido)

  • 27 November 2008 - 11:45

    Guusken:

    Erikske,

    Je bent een eindje uit de buurt maar toch...
    kijk je een beetje uit?! (zie onderstaand berichtje)

    MUMBAI - Een reeks aanslagen heeft de Indiase stad Mumbai woensdagavond veranderd in een slagveld. Door tien explosies en vuurgevechten in het centrum van de stad zijn 101 mensen om het leven gekomen. 314 mensen zijn gewond geraakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Sanchi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2009

Groeten uit Rishikesh

22 September 2009

Ha die Guus

20 September 2009

weer naar India

26 December 2008

bijna thuis

22 December 2008

Antwoord
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 73536

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: