Aurangabad - Reisverslag uit New Delhi, India van perik - WaarBenJij.nu Aurangabad - Reisverslag uit New Delhi, India van perik - WaarBenJij.nu

Aurangabad

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

27 November 2008 | India, New Delhi

Even dit. Mijn telefoon vraagt om zijn pukkode nadat er te vaak knopkontakt is geweest tijdens de busreizen. Die heb ik helaas niet bij dus dat is het einde van mijn telefoongebruik. Ook als alarm dus even naar de markt voor een mooi klokje.

Verder Guus, het is mooi die voetbalverslagen Samen met Hans kunnen jullie ieder de andere kant van de medaille bekijken. De belevenissen van de topper en minder gelukkige spelers uit amsterdam geven een mooi overzicht van de amateurvoetbalwereld.
Wel moet ik Hans feliciteren met deze prachtige overwinning.

Henk en Corry staat Omkareshwar al op jullie programma? En de toeristische grotten van Ajanta laten niet te wensen over, ook de omgeving is hier prachtig. ps. Ik wed dat de taj een stuk goedkoper is als jullie naar Mumbai komen maar laten we daar niet te veel grappen over maken.

Het ga jullie allen goed.

Maks en Hedwig, Noel heb ik niet persoonlijk kunnen feliciteren met al dat gereis de laatste dagen we zullen zien of er aan het strand een gaatje is voor spraakzaam contact.

Gegroet allen en het ga jullie nogmaals goed.

• 29 November 2008 - 15:33

Henk:

Mijn plan is om eerst naar Nasik te gaan en dan naar Aurangabad. Of we alle caves gaan bezoeken weet ik niet. In Badami hebben we ze ook al gezien. We gaan. Vandaar zo rond via Bidar en Gulbarga, Bijapur (al eerder geweest) etc naar Goa. Van Goa via Pune terug naar Mumbai. In Goa zijn we al 2x geweest. De laatste keer in Colva. Helemaal niet druk en eindeloos wit strand. Nee, dan Gorkana. Je volgt de L.P. In Gorkana zijn we terecht gekomen na de Jog falls (zeer relaxed). Na de aanblik van de slaapplaatsen op een van die zgn Juppystranden is Corrie teruggevlucht naar het dorp. Daar hebben we heerlijk 3 dagen gebivakkeerd in een aleenstaand huisje nabij het strand. Eerst wel gepoetst! Gorkana is wel een van de heilige steden in India. Daar kun je yoggen en yogaen.

• 29 November 2008 - 20:59

Opa (5):

Zeg Erik, de groeten van Corrie en die denkt dat de strandjes van Gorkana net iets voor jou is. Lekker onderuitgezakt met de voeten op de balkustrade van een tentje starend over de zee. Als je een adressen van guesthouses in Aurangabad en Mumbai hebt, niet weggooien he. We hebben onze eigen lakens bij en hebben verder geen eisen. We hebben de boeking in de Taj afgezegd en zitten nu zonder. Morgen gaan we Hans en Laurence weer bewonderen. (Laurence staat al in 2 consumentenbladen geciteerd over voeding). Die denken dat we voor Ivar komen!