de laatste zware dagen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van perik - WaarBenJij.nu de laatste zware dagen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van perik - WaarBenJij.nu

de laatste zware dagen

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

23 December 2011 | Nederland, Eindhoven

Hou het kort ben zo thuis. Een ieders prettige feestdagen.
17 dagen stappen hakt er wel een beetje in al is het niet meer zo als dat vroeger ging, ja dat krijg je met je 40 dan zie je de zonsopgang niet meer na het stappen. Heb een gezellige tijd gehad met Frans en Piet. Helaas heeft een sukkelige val van een bijna stilstaande brommer de vakantiepret van Piet wat gedrukt. We moesten weer zo nodig een brommer safari houden ipv de gewone weg te volgen. Een enkele thai keek al vreemd op als die 3 felang balancerend op de brommer over de hobbelgravelpad zag gaan. Was leuk tot Piet viel. Hij had een flinke jaap in zijn elleboog. Ik naar beneden om een taxi te regelen die er in 1ste instantie niet was. Bij een hotel was een jongen behulpzaam. Met de auto zijn Piet en bart naar de dokter gegaan om 10 hechtingen te zetten. Bart heeft er nog een horrofilmpje van gemaakt op verzoek van de grappige maar bekwame dokter. Over 3 maanden zou dat leuk zijn.
Frans en ik hebben hun 2 brommers op de pickup geladen en wij zijn er achteraan terug gereden.

Om eens wat leuks te zeggen. We zijn nog naar railaybeach en Phanangbeach gegaan. Wat een schitterende bestemming. Doen zou ik zeggen voor iedereen die van strand en mooie natuur houdt. De aapjes met witte ringen om de oogjes hadden we ook nog nooit gezien.

Over apen gesproken. Ik ben met Ronald en Bart nog naar Phiphi gegaan. Schitterend eiland. Het uitzichtpunt is bij mooi weer verplicht en de nodige ansichtkaartfot's zijn gemaakt.
Tijdens het snorkelen vraagt ronald mij of ik mijn bril niet moest verstoppen. Wie jat er nou een bril op sterkte zeg ik nog. Nou dat is dus een aap. Ik heldhaftig er achteraan met een stuk tak stuntelend over de rotsen en een stijl stukje zand. Hier en daar lagen al wat afgekauwde brilltjes en mijn hoop op een hele bril was gauw de kop in gedrukt. Komt er nog een grote mannetjesaap op me afgestormd. Gelukkig stopt ie een meter voor me. Achter hem 3 andere minder indrukwekkende apen volgende hem. Ben maar met mijn apenstaart tussen de benen naar beneden gesukkeld.

1 dagje in Phuket geweest. Het strand viel reuze mee. Daarna naar bangkok gevlogen en naar het sodom en gommorra van thailand gegaan om 2 leuke maar lekker gekke vrienden van Ronald te vergezellen. Het is hier het las vegas van de aninmeermeisjes zeg maar. Ongelofelijk wat veel barren. Ik zit in een muf bordeelachtig hotelletje 5 min van Ronald en Bart, Niels en mike. Elke nacht als ik terug kom moet ik zeggen dat ik te dronken ben om met 1 van de niet al te schone dametjes naar de kamer te gaan. Dan lachen ze een keer en ik eet mijn dagelijkse coconutyoghurtje op, poets de tantjes en val in slaap tot een uurtje of 12.00 de volgende dag.

Mensen tot gauw het ga u allen goed.

Oma ik hoop dat je het naar je zin krijgt in Waalre. Mijn jeugd was er prima ik hoop jou 2de jeugd ook.

Ynske hoop ik al wat opgeknapt voor de kerst.

Tanja ik zit dus nog hiero maar afscheidsfeest van wie?

Max en hedwig leuk dat het zo lekker rustig is op het werk. Veel plezier met de lego.

Rob dat gaat goed met die dates.

Eugene ik moet weer is werken met nieuwjaar, maar ja het kan niet altijd feest zijn.

Ik groet u allen

  • 26 December 2011 - 13:28

    Eugene:

    Hoop dat je vlucht niet te zwaar was.
    En was 1ste kertsdag onverwacht? Wat is je nieuwe mobielnr?

    Euske

  • 21 Augustus 2012 - 08:49

    Guus:

    Erik,

    Ik vergeet het altijd 16e of 21e...''t was bij jullie thuis op beide dagen feest (jullie mam en jij)...Anyway fijne verjaardag "oude" globetrotter.

    Gr. Guus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Bali, India, ????

Recente Reisverslagen:

23 December 2011

de laatste zware dagen

05 December 2011

Ao nang nog een top 3 bestemming erbij

29 November 2011

Het ga u goed, mij ook

24 November 2011

bepaald, geen toeval of wel?

22 November 2011

Mangalnaths reizen en de boddhiboom
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 73527

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: