antwoord en niet veel nieuws onder de zon - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu antwoord en niet veel nieuws onder de zon - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu

antwoord en niet veel nieuws onder de zon

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

24 Oktober 2009 | India, Rishīkesh

Robbert!!!
Ik heb begrepen dat je de berichtjes leest. Dus even dit:
Als jullie willen dat ik de terugreis van Goa naar Mumbai regel, stuur dan even de volgende informatie naar mijn yahoo van jou en Harry:
Wanneer jullie terug vliegen
Volledige naam in paspoort
paspoortnummer
Visanummer
datum van ingang paspoort en tot wanneer deze geldig is.
datum van ingang visa en tot wanneer deze geldig is.

De trein of het vliegtuig is mogelijk. Er is een snelle 1ste klas treinservice die volgens mij wel goed is. Radjani-express of zoiets.

Het ga je goed en bedankt voor al je leuke reacties. Ik heb niet alle tijd om ze allemaal te lezen maar we kletsen in Goa wel bij.

Beste Lou, Marielle en Kevin,
Ik kan dit keer mijn vloot zelf wegsturen naar methusalem of zo. Misschien doe ik volgende maand een beroep op je. Is weer is wat anders zo'n bijgebouwtje en natuurlijk verloopt alles weer overzichtelijk.
Het ga je goed en in ieders geval tot in de nieuwbouw. Dat als ik niet hier blijf hangen op een half verlaten strand.

Pa en Ynske,
Mooi dan weet ik hoe lang een kaar onderweg is met de verkeerde postcode. Ik zit nog lang niet in de knoop. Daar moet nog even voor geoefend worden. Mijn meditaties leveren af en toe wel aardige filmpjes op die door het hoofd flitsen of stroompjes die door het lichaam vliegen. Erg interessant allemaal. Ik laat het wel weten als er kortsluiting ontstaat. Is hier volgens mij bij een aantal aardig aan de gang.

Henk en Corry,
Henk we zitten niet bij DSB en niet bij de Icesave dus zolang de sns niet ontploft is mijn vervroegde pensioenleeftijd niet in gevaar.

Laat maar weten als je de 30ste komt. Ik ben van plan om uit rishikesh op 1 november te vertrekken. De nieuwste plannen zijn om in Kinaur wat rond te hobbelen en als de weg het toe laat ook nog Spiti aan te doen. Daar zal ik wat te voet moeten afleggen omdat de bussen alleen in de zomer naar bepaalde plaatsen gaan.
We zien wel, zoals je al zij alleen maar zijn. De rest komt vanzelf.

Voor de rest hier niet veel nieuws onder de zon zoals de titel al verklapte. Mooi strak schema van meditatie en yoga met daar tussenin een heerlijke paar uur op het strandje en lekkere maaltijden.

Gegroet en tot hoor is allemaal

  • 26 Oktober 2009 - 17:14

    Robert:

    Dag maat.
    Visum zijn ze nu aan het regelen als het binnen is zal ik de gegevens doorgeven .
    Nog een weekje of 6 dan zullen we er een paar gaan drinken en bijkletsen.
    Gaat je goed en een dikke x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Rishīkesh

India 2009

Recente Reisverslagen:

26 December 2009

Beste wensen

16 December 2009

antwoord + Anjuna niet silent wel noise

10 December 2009

antwoord + spannende reisverhalen palolem

07 December 2009

Ronald gearriveerd

02 December 2009

Palolem (Ronald ik zit in Seaview resort)
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 73468

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: