antwoord en niet veel nieuws onder de zon - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu antwoord en niet veel nieuws onder de zon - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu

antwoord en niet veel nieuws onder de zon

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

24 Oktober 2009 | India, Rishīkesh

Robbert!!!
Ik heb begrepen dat je de berichtjes leest. Dus even dit:
Als jullie willen dat ik de terugreis van Goa naar Mumbai regel, stuur dan even de volgende informatie naar mijn yahoo van jou en Harry:
Wanneer jullie terug vliegen
Volledige naam in paspoort
paspoortnummer
Visanummer
datum van ingang paspoort en tot wanneer deze geldig is.
datum van ingang visa en tot wanneer deze geldig is.

De trein of het vliegtuig is mogelijk. Er is een snelle 1ste klas treinservice die volgens mij wel goed is. Radjani-express of zoiets.

Het ga je goed en bedankt voor al je leuke reacties. Ik heb niet alle tijd om ze allemaal te lezen maar we kletsen in Goa wel bij.

Beste Lou, Marielle en Kevin,
Ik kan dit keer mijn vloot zelf wegsturen naar methusalem of zo. Misschien doe ik volgende maand een beroep op je. Is weer is wat anders zo'n bijgebouwtje en natuurlijk verloopt alles weer overzichtelijk.
Het ga je goed en in ieders geval tot in de nieuwbouw. Dat als ik niet hier blijf hangen op een half verlaten strand.

Pa en Ynske,
Mooi dan weet ik hoe lang een kaar onderweg is met de verkeerde postcode. Ik zit nog lang niet in de knoop. Daar moet nog even voor geoefend worden. Mijn meditaties leveren af en toe wel aardige filmpjes op die door het hoofd flitsen of stroompjes die door het lichaam vliegen. Erg interessant allemaal. Ik laat het wel weten als er kortsluiting ontstaat. Is hier volgens mij bij een aantal aardig aan de gang.

Henk en Corry,
Henk we zitten niet bij DSB en niet bij de Icesave dus zolang de sns niet ontploft is mijn vervroegde pensioenleeftijd niet in gevaar.

Laat maar weten als je de 30ste komt. Ik ben van plan om uit rishikesh op 1 november te vertrekken. De nieuwste plannen zijn om in Kinaur wat rond te hobbelen en als de weg het toe laat ook nog Spiti aan te doen. Daar zal ik wat te voet moeten afleggen omdat de bussen alleen in de zomer naar bepaalde plaatsen gaan.
We zien wel, zoals je al zij alleen maar zijn. De rest komt vanzelf.

Voor de rest hier niet veel nieuws onder de zon zoals de titel al verklapte. Mooi strak schema van meditatie en yoga met daar tussenin een heerlijke paar uur op het strandje en lekkere maaltijden.

Gegroet en tot hoor is allemaal

• 26 Oktober 2009 - 17:14

Robert:

Dag maat.
    Visum zijn ze nu aan het regelen als het binnen is zal ik de gegevens doorgeven .
    Nog een weekje of 6 dan zullen we er een paar gaan drinken en bijkletsen.
    Gaat je goed en een dikke x