antwoord - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu antwoord - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu

antwoord

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

06 November 2009 | India, Rishīkesh

Max daar heb ik nog nooit van gehoord. Zeg maar tegen Barrtje dat ik vandaag een inner line permit aan het regelen ben en probeer naar Tabo, Ki en Kibber klooster in Spiti te gaan. Deze zal hij zeker kennen.
Mooi dat Hedwig op de Boeddhistische toer is. Kan zeker geen kwaad.
De groeten aan Hedwig, Rosie en Noel en de reat van de familie mocht je ze nog zien.

Hans,
Waar moet dat heen met je elftal. Straks win je nog een keer. Veel geluk met heer mc Cartney. Hans de tijd is rijp voor een collum ergens in een tijdschrift of zo.

Eugene:
De verwarming krijg ik hier ook zo niet uitgelegd. Je moet zorgen dat je de temperatuur naar wens instelt met de pijltjesknoppen naast de display. en dan met de knop in de bovenste rij zorgen dat de kleine lettertjes in de display hold aangeven en niet knipperen. Als het niet lukt en het wordt te heet zet maar een deur open.

Rob:
Volgend jaar een lekker lange zomervakantie. Mooi toch


  • 09 November 2009 - 23:26

    Gill:

    Hey Perik!!
    Zit momenteel in de nacht en ben je reisverslagen eens op mijn gemakje aan het lezen.
    Erg vermakelijk geschreven!Geeft een mooi beeld van jou ervaringen in het verre India.
    Afgelopen nacht was ik het boek ,eten bidden beminnen aan het lezen en daarin is een groot deel gewijd aan de ervaringen van de schrijfster in de ashram in India, heel herkenbaar met jou verhalen!!Grappig!
    Wellicht kun jij nog een bestseller schrijven naar aanleiding van al je avonturen en ervaringen van deze reis!

    Veel plezier daar!
    ps: goed boek he; over de autische jongen, het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht...

    Greetz nachtzuster Gill

  • 10 November 2009 - 20:53

    Johanna:

    He lelijke mazzelaar, wij zijn allemaal? verschrikkelijk jalours op je, met name ik natuurlijk, lekker weg van de drukte en de zooi. Geniet dus ook maar een beetje voor ons, in iedergeval voor mij.

  • 11 November 2009 - 20:14

    Hans:

    Erik!
    Ik ben tegenwoordig tafeltenniskampioen van Amnesty International Afdeling Nederland 2009. Dat is een hele mond vol voor iets dat eigenlijk niet zo heel veel voorstelt. In de tuin op het werk staat een tafeltennistafel en we hebben dit jaar een toernooi gehouden. Ik ben de enige die jarenlang redelijk fanatiek gespeeld heeft en hoewel dat jaren her is, ben ik nog niet alles verleerd. Het was een spannende finale: 24-22 in de eerste set. De tweede was gemakkelijker met 21-10. Als eenmaal alles lukt, gaat alles goed is een in de tafeltennissport bekend Chinees spreekwoord. China! Daar ben je nu vlakbij. Doe je de Chinezen de groeten van een tafeltenniskampioen als je ze tegenkomt?
    Het afgelopen weekeinde was de wedstrijd afgelast (niet verloren dus) en komend weekeinde zijn we vrij. Het is lang geleden dat we middenin de competitie twee weken achter elkaar ongeslagen bleven. Dat leidt waarschijnlijk tot dronken taferelen voor en na de eerstvolgende wedstrijd. Dan zullen we moeten aantreden tegen DEVO '58, de koploper.
    Ik ben hondsmoe vandaag. Dat en alleen dat is de reden dat ik een punt zet achter dit stukje

  • 14 November 2009 - 00:15

    Nens En Deir:

    Ha Erik! We missen je kreukelstandjes! o.a. Als je ooit de weg terug vindt richting ons kikkerlandje, zullen we dan eens met z'n allen een pintje/borreltje vatten?

    Waarom zijn mannen en honden gelijk?

    Beide gaan sterker ruiken als ze ouder worden...hahaha...

    lieve nachtelijke groet

  • 18 November 2009 - 10:19

    Mariëlle:

    Heeee reiziger, gaat ie nog lekker? Wanneer komen je maten de rust verstoren? Ik kijk uit naar die verhalen!!! hahahaha
    Ik heb je taak hier maar een beetje overgenomen, geloof ik; weer genoeg 'aardappelpuree' avonden/nachten achter de rug....;-)
    Ik moet nog de nodige verhalen bijlezen maar dacht eerst maar eens een berichtje te plaatsen; ook ik ben niet in een ravijn (lees 'sloot') gestort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Rishīkesh

India 2009

Recente Reisverslagen:

26 December 2009

Beste wensen

16 December 2009

antwoord + Anjuna niet silent wel noise

10 December 2009

antwoord + spannende reisverhalen palolem

07 December 2009

Ronald gearriveerd

02 December 2009

Palolem (Ronald ik zit in Seaview resort)
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 73465

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: