verrassing - Reisverslag uit Delhi, India van perik - WaarBenJij.nu verrassing - Reisverslag uit Delhi, India van perik - WaarBenJij.nu

verrassing

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

23 December 2010 | India, Delhi

Allereerst wil ik een ieder een prettige witte kerst wensen en vast een gelukkig nieuwjaar mocht ik dat thuis vergeten.

Mijn allerliefste kerstkadootje is al uitgepakt. Kelly kon in haar drukke bestaan nog tijd vinden om richting de tropen te komen. Een buitenkansje ook voor haar om met 5 mannen op vakantie te kunnen. Gaat er allemaal gezellig aan toe. Jammer dat Ron naar 1 dag van arriveren van Kelly al naar huis moest. Nu moet ze zich veelal zonder bekenden op de dansvloer vermaken. Dat gaat haar goed af. Zodoende maken we ook eens contact met andere strandgasten. Nu Harry en Ron weg zijn werd het externe contact een stuk minder.

Ik moet zeggen nu ik zo terug kijk naar de dagen dat ik veel vergeten ben. Dat is misschien maar goed ook.

Ons tochtje naar Arambol is wel mooi geweest. We zijn met de scooter naar Morjim gereden. Daar hebben we naar een hek kunnen kijken. Achter het hek in de grond zouden zich zeldzame schildpadeieren bevinden. Deze komen ergens in januari uit. Verder was het een prachtig verlaten strand waar de rivier in de zee stroomt.

Via de strandweg zijn we naar arambol gereden. Daar hebben we ons bij een rivier ingesmeerd met modder. Dat zou gezond zijn. Kelly vertelde dat het verkoelend werkt en ja hoor. De 2 dagen erna had meneertje lichte koorst. Heel gezond. We zijn een kwartiertje door het "oerwoud" gelopen. Toen kwamen we bij de banyan of mango boom aan. Daar zat een baba met allerlei onbenullige toeristen zoals ons (Ron, Harry, Kelly en ik). We hebben er een half uurtje gezeten. Haary mocht de annanas snijden. Die zag er dus als een dobbelsteen uit. Baba zij learning is good.
Ook ging er Old Monk rum en een shillum rond. Grappig om te zien hoe de toeristen aan het sukkelen waren. Er werden mantra's gezongen. Volgens mij door de zelfde dame als 2 jaar terug. Kelly begon al aardig mee te doen maar ron werd wat ongerust dat we door het donker naar huis moesten dus we zijn gegaan. Een kopje ijskoffie en weg waren we.

Ron is inmiddels in Quattar aangekomen. Door de problemen op de luchthaven mocht hij daar in een 5 sterren hotel toeven tot heatrow open zou gaan. Of het inmiddels zover is weten we niet.

Harry wist de laatste dag te vertellen dat schiphol open was. Robbert haalde hem uit de droom en zei dat ie op Dusseldorf vloog. Blijkt achteraf door deutsche grundlichheid ook open te zijn.

Ik zal afwachten of ik mijn werk voor de 3de maal moet bellen dat ik door onvoorziene omstandigheden helaas wat later kom werken. Ziet er naar uit dat het niet zal hoeven.

John nog gefeliciteerd, Arlene alvast gefeliciteerd, Rosie met je dol fijne dolfijndiploma gefeliciteerd.

Het ga jullie goed en tot gauw ik ga weer lekker van het strand genieten.

  • 23 December 2010 - 12:18

    Guus:

    Erik,

    Fijne kerstdagen in verrewegistan. Wij zijn zelf net terug van een barre tocht vanuit Parijs. Samen met André & Moniques gezinneke (3 kids) zijn we lekker naar Eurodisney geweest. Helaas was alles (shows en attracties) afgelast vanwege de enorme hoeveelheid sneeuw, maar we hebben ons prima vermaakt met sneeuwballengevechten. Er viel zoveel sneeuw dat zelfs de shuttle-bussen van en naar de hotels niet meer reden. We hebben dus nog een extra avontuur beleefd…met een Engelse (semi) taxichauffeur in het donker, terwijl het nog steeds sneeuwt, naar onze auto’s. Vandaar met onze auto’s naar het park om M&M + kids op te halen…en dan weer terug…terwijl het sneeuwt en de bewegwijzering niet meer te zien zijn….ja,ja het was afzien…. Op de terugweg mochten de vrachtwagens boven de 7,5 ton niet meer op de snelweg en waren zelfs bepaalde wegen (Gent-Antwerpen E17) volledig gesloten voor verkeer. Gelukkig zaten wij al op de E17 dus hebben we even ervaren hoe het is om op plakkaten ijs te rijden…..na 10 uur zijn we eindelijk thuisgekomen van onze 450 km lange tocht. (is toch een prachtig verhaal geworden voor de koude kersnacht onder de boom)

    Hopelijk zit jij er warmer bij….groeten vanuit Meijel… by the way het sneeuwt hier nu weer en er ligt al een dik pak.

  • 29 December 2010 - 12:50

    Eugene:

    Hi Erik,

    leuk dat je verrast bent met een schon kerstballeke. Wen maar vast aan de kou en sneeuw hier.
    Oh, ja liggen er nog 1 of 2 rugzakken van ons bij jou want wij missen ze.
    Zou wel makkelijk zijn want dinsdag 4 januari vertrekken Joke en ik naar Ethiopie.
    Bel me maar.

    mazzel Euske

  • 11 Januari 2011 - 13:55

    Depoortere Joris:

    Hallo Eric,

    Wat een mooi geschreven verslag. Jammer dat je er geen paar foto's aan toe gevoegd hebt.
    Ikzelf zit momenteel nog in Mendoza , Argentinïe tot 14-Jan. Ik heb dus de zéér uitzonderlijke witte kerst in België helaas niet kunnen meemaken.
    Het ziet er naar uit dat je reis voor 200% geslaagd is.
    Voor mij was het iets minder. Ik heb de top van de Aconcagua net niet gehaald wegens slechte weersomstandigheden en een verkeerde inschatting van de situatie.
    Je kan alles nog eens nalezen op www.joris-depoortere-aconcagua.blogspot.com

    Het ga je goed en misschien zien we elkaar ooit nog wel eens terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

India 2010

Recente Reisverslagen:

23 December 2010

verrassing

11 December 2010

Goa-trance

03 December 2010

Op naar Goa

16 November 2010

Chamba en omgeving

06 November 2010

ff snel
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 73518

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: