voor atje - Reisverslag uit Minicoy Island, India van perik - WaarBenJij.nu voor atje - Reisverslag uit Minicoy Island, India van perik - WaarBenJij.nu

voor atje

Door: hubertus van averdingen

Blijf op de hoogte en volg perik

02 December 2012 | India, Minicoy Island

Gisteren heb ik op deze vooroorlogse machine getypt dat ik morgen, vandaag dus, een fiets zou proberen te huren om te proberen te scypen. Het is gelukt om een vooroorlogse kinderroestbak te huren om de 10 km retour te overbrugen.
Nu blijkt dat mijn berichtje niet is doorgekomen.
Dat gaan we dus maar niet meer af proberen te spreken.
5 dec waarschijnlijk izal ik proberen contact op te nemen op het vaste land. Want hier kan ik nergens internationaal bellen, mijn beide tel. doen het niet en dit was mijn eerste en enige poging om op een dergelijke fiets 10 km af te leggen voor een hoogstwaarschijnlijk mislukte scypeverbinding.
De rest van het verhaaltje lees je wel in mijn andere verslagje.
Na dat getypt te hebben probeer ik nog 1 keer te scypen. Staat open dus ik ben bereikbaar.
Gegroet het is hier verder meer dan fantastisch
Dikke kus vanuit het paradijs. Kijk maar goed op je muurposter want ik loop daar ergens rond

• 02 December 2012 - 17:13

Kwekkwekkwekkwekkweeeeeeeeek:

Hey schattie, ik ben blij dat ik weer iets van je hoor :)! Ik heb al heel veel appjes gestuurd en smsjes naar beide telefoons maar je batterij is dus van beide telefoons op wist ik niet haha! Ben blij dat alles goed is :)! Dan heb je heel veel moeite gedaan om te skypen!!! Echt vervelend dat het niet gelukt is!!! Ik heb net geprobeerd een aantal keer je te bellen op Skype maar ik denk dat je nu weer weg bent waar je was!!! Het zal inderdaad een droom eiland zijn waar je nu bent met de prachtige helblauwe zee en parel witte stranden :)!!! Dan spreek ik je gezellig woensdag 5 december weer schattie :)! Want dan hoef je ook al die moeite niet meer te doen met kilometers te fietsen om te skypen terwijl het misschien niet eens lukt!!! Heeeeel veeeeel plezier op het prachtige en schitterende eiland en spreek je gezellig woensdag weer schattie :)!!! En dan kan je mijn smsen en appjes gezellig lezen als je batterijen van je telefoons weer zijn opgeladen :)!!! Spreek je gezellig woensdag 5 december en zwem maar heeeeeerlijk in het helblauwe water en zon maar heeeeerlijk op het parelwitte strand :)!!! Dikke kussen en de groetjes van iedereen hier :)!!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 03 December 2012 - 22:13

Kwekkwekkwekkwekkweeeeeek:

Schattie ik was gisteren nog vergeten in het berichtje te zetten dat ik ook nog je Voicemail heb ingesproken een paar dagen geleden op je Nokia telefoon Hahaha! Ga je nu weer een appje sturen die je dan kan lezen als je batterijen van je telefoons weer zijn opgeladen :)! Ik denk dat je de appjes dan woensdag kan lezen :)!!! Tot skypjes woensdag hopelijk kan het dan weer :)!!! Heeeeeel veeeeel plezier nog op het prachtige en schitterende eiland :)! Dikke kussen schattie!!! Xxxxxxxxxxxxxxxx