naar huis - Reisverslag uit Gokarna, India van perik - WaarBenJij.nu naar huis - Reisverslag uit Gokarna, India van perik - WaarBenJij.nu

naar huis

Door: ja

Blijf op de hoogte en volg perik

22 December 2012 | India, Gokarna

Pa hopelijk heb je gewonnen met biljarten en heb je er net als noel een medaille bij. Ik hou het kort. Nog even genieten van mijn laatste dag op het strand dan 40 uur reizen: tuktuk, bus, taxi, vliegtuig, taxi, vliegtuig, vliegtuig, trein en ik ben weer thuis. Topfit voor atje patatje.
Ja pa de planning is dat we 1e kerstdag komen. Lijkt me heel gezellig

Ben in gokarna al 10 dagen. Alles gaat goed maar mijn buurmans buurman is in een happy psychose. Ik kan niet echt tot hem doordringen. Ik dacht er aan om hem huiswaarts te sturen of zijn ouders te bellen. Niemand schijnt het wat te schelen en omdat er hier al wat meer lopen te trippen valt het niet zo op. Maar hij denkt al 6 dagen dat hij in een vorig leven smit (niet jan) was van een japanse ninja zwaard. Ik leg hem uit dat het waarschijnlijk in volendam is gesmeden maar hij begrijpt me niet.

Verder is hier alles prima. Lekker weer en heerlijke zee fijn strand.

Gegroet en tot thuis allen alvast een fijne kerst en de beste wensen in 2013. En weet 21 dec zou de wereld vergaan dus geniet van elk moment dat we extra krijgen. Niet de mensen die in frankrijk een veel te duur huis hebben gekocht omdat dat de enige plek zou zijn die het zou overleven. De burgemeester daar heeft een tijdelijke stop van verkoop van huizen in gelast omdat het een potje werd.

U zijt gegroet

• 22 December 2012 - 14:42

Jolan:

Hey collega!

Hele fijn reis toegewenst!! Dat je maar weer snel bij je vriendin mag zijn!
    We hebben contact!

Fijne kerstdagen en een fantastisch mooi 2013 gewenst!

• 22 December 2012 - 18:47

Pa En Ynske:

Beste Erik,
    Gelukkig ben je nog fit en gezond en fijn dat je met Atje eerste kerstdag kan komen.
    Uit je verhalen hebben we begrepen dat je een prima vakantie hebt gehad.Nu nog een goede terugreis en tot ziens.

Heel veel groeten Pa en Ynske