Kort berichtje vanuit een aanzwellende mierenhoop - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van perik - WaarBenJij.nu Kort berichtje vanuit een aanzwellende mierenhoop - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van perik - WaarBenJij.nu

Kort berichtje vanuit een aanzwellende mierenhoop

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

05 November 2011 | Nederland, Eindhoven

Hier alles zijn gangetje. Lekker relaxte yoga en mediteren gaat ook naar wens.

Met wordt wel elke dag drukker vanwege het giga-festival in Haridwar. Er worden 1.000.000 bezoekers verwacht. Van de week ben ik met een grote mensen brommer en ram naar Haridwar geweest. We zijn naar de ashram gegaan die het allemaal organiseerd en het was er al net een mierenhoop. De slaapkamer van de verlichte mens werd bezocht. Vanaf 4.00 am staat er al een rij van 2 uur of meer. Aan de ganges zijn gigantische tentenkampen opgebouwd met water en toiletvoorziening waar ze in Haiti , pakistan en somalie nog wat van kunnen leren.
Van stof en latten zijn provisorische tempels opgewouwd. Laten we hopen dat het niet te hard gaat waaien voor al die mensen. Nog erger dat de dam breekt en iedereen wegspoelt.
In Rishikesh wordt het nu ook al aardig druk met al die pelgrims. Dan is er nog het yogafestival. Ik weet niet of het gaat lukken er een kijkje te nemen. Het is giadruk aan het worden in deze mierenhoop. Als ik de 10de klaar ben met mijn lessen moet ik nog maar zien of ik de 1ste dagen hier weg kom.

Gisteren werd mijn naam geroepen in het restaurant. Bleek het een van de Israelische te zijn die me enkele jaren geleden als hun grappige oudere had geadopteerd. Lekker bijgekletst. Ze zag nog steeds enkelen van hun. Grappig 2 dagen ervoor had ik het nog over hun gehad.

Verder weinig te melden.

Het ga jullie goed Perik

• 06 November 2011 - 15:44

Ardi:

Leuk om steeds wat van je te lezen.
    Ik krijg al de kriebels van een mierenhoop vasn Indiers, kan het mij iets te goed voorstellen, hahaha
    Jammer dat je ons feestje moet missen , maar jij vermaakt je wel met de Indiaase wiskey.
    Als je terug bent doen we het over.
    Veel plezier daar!
    Ardi

• 08 November 2011 - 09:31

Pa :

Beste Erik,zo te lezen heb je het er ondanks de drukte nog goed naar de zin.Hier gaat het iets minder.Na onze fijne vakantie in de Ardennen is Ynske een week geleden opgenomen in het ziekenhuis.Ondertussen is ze geopereerd aan de darmen ,die helemaal in de knoop waren.Gelukkig is de operatie goed gelukt maar zal ze nog wel een even in het ziekenhuis blijven.Hopenlijk is ze voor 20 nov. terug en kan ze mee naar de verjaardag van Noël.Nog veel succes met je reisprogramma en veel groeten van Ynske en de familie.

• 09 November 2011 - 08:46

Fred:

beste eric wij wensen je nog een hele fijne vakantie en lekker eten en mooi weer.wat wil een mens nog meer.wij beginnen je wel te missen.heel veel groetjes van oma oom fred en tante mia.

• 09 November 2011 - 18:14

Rob Mulder:

Hoi Erik,

Fijn dat het goed met je gaat, en dat je het goed naar je zin hebt.
    Geniet van je vakantie, eet lekker, en geniet van de zon, en het mooie land.
    Gr Rob.

• 10 November 2011 - 21:02

Eugene:

Hi Erik,

leuk en onverwacht dat je me belde.
    En een grote mensenbrommer is dat wel verantwoord voor jou haha. Afgelopen zaterdag een feestje gehad van Anthony waar hij zijn dj kunsten heeft laten horen in cafe Jam waar jij ook wel eens vertoeft. Het is nog geen Armin v Buren mar wie weet.
    Deze week 2 oefeninterlands van NL, 1 tegen het sneeuwvolkje Zwitserland en 1 tegen aardsrivaal Duitsland, als dat laatste maar goed gaat d.w.z zonder blessures voor onze oranje mannen. Met het hardlopen gaat het weer de goed kant op dus ik kan al aardig wat km belopen. Iets voor jou of bekijk jij een halve marathon liever aan de binnen kant van je ogen haha. Verder geen nieuws behalve het getal de 13de waar ik iets mee schijn te hebben (raadsel voor u).
    Het ga je goed, mazzel Euske