even kort - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu even kort - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu

even kort

Door: daar is ie weer

Blijf op de hoogte en volg perik

13 Oktober 2012 | India, Rishīkesh

Heb maar even tijd. Kijk heb net mijn ticket naar een droombestemming moeten cancelen. Zoek maar eens op Lakshadweep eilanden. Ik dacht me zelf eens te verwennen. Wat blijkt. Ik moet een permit halen in Cochi en daar is met dit ticket helaas geen tijd voor. Verder dien je een package tour te moeten nemen in de luxe resorts. Dussss
Ga nu waarschijnlijk een ticket naar zuid kerala boeken, Thiruvanantapuram. Vandaar ga ik op mijn gemak richting Goa. Ik zie wel of er tijd en geld over is om in Cochi alsnog een package tour te boeken. Er is daar buiten snorkelen toch niet veel te doen als aan aeen van de mooiste stranden van de wereld te toeven. Ver van het grote vaste land. Dus dan is het niet zo erg om vast te zitten aan een schema van niks doen, lezen, eten en genieten.

Gisteren ben ik met een baba en later nog 2 meisjes naar de ganga gewandeld. Was een leuke baba die graag op de foto ging.

Ik ga het nu even regelen en lees daarna je verhaal Eugene en joke. Ik heb gehoord dat je er op staat.

Groeten en tot gauw hoor is

• 14 Oktober 2012 - 10:37

Max:

Toch handige jongens die indiers. Aan ondernemerschap geen gebrek. Vorige week naar de dierentuin geweest met opa en oma. Ook nog een paar indiase lama's gezien. verder waren vele dieren volledig zen met het herfstzonnetje op hun bolletje. Was erg leuk allemaal. Nu gaan we naar alle opa's en oma's en omaoma's. ik zal ze de groeten doen.

Groetjes Max

• 14 Oktober 2012 - 10:37

Max:

Groetjes Max

• 14 Oktober 2012 - 22:42

Pa En Ynske:

Beste Eriik,

Zoals Max al schreef; we zijn naar dierenrijk Gulbergen geweest. Het was erg leuk, vooral omdat Rosie en Noël nu groter zijn en heel de tuin door enthousiast bleven. Tegenwoordig zijn er nu ook de on-Europese dieren zoals leeuwen en olifanten maar daardoor wel leuker.
    Vandaag waren oma, Max, Hedwig, Rosie en Noël in de Abdijtuinen, het was erg gezellig.
    David Lloyd heb ik ook weer opgepakt, ondanks dat ik rustig ben begonnen toch nog behoorlijk spierpijn gehad.. Het zal een rustige verjaardag worden , want 3 van de 7 mannen zijn er niet, ook Jan niet want die is voor zijn werk naar Parijs.
    We hebben met Hans en Coby een caravan rondreis geboekt naar Spanje , in het voorjaar.
    Voor jou nog heel veel plezier met lezen eten en genieten!
    Blijf voorzichtig en gezond, tot de volgende keer,
    Heel veel groeten, Pa en Ynske