even kort - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu even kort - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu

even kort

Door: daar is ie weer

Blijf op de hoogte en volg perik

13 Oktober 2012 | India, Rishīkesh

Heb maar even tijd. Kijk heb net mijn ticket naar een droombestemming moeten cancelen. Zoek maar eens op Lakshadweep eilanden. Ik dacht me zelf eens te verwennen. Wat blijkt. Ik moet een permit halen in Cochi en daar is met dit ticket helaas geen tijd voor. Verder dien je een package tour te moeten nemen in de luxe resorts. Dussss
Ga nu waarschijnlijk een ticket naar zuid kerala boeken, Thiruvanantapuram. Vandaar ga ik op mijn gemak richting Goa. Ik zie wel of er tijd en geld over is om in Cochi alsnog een package tour te boeken. Er is daar buiten snorkelen toch niet veel te doen als aan aeen van de mooiste stranden van de wereld te toeven. Ver van het grote vaste land. Dus dan is het niet zo erg om vast te zitten aan een schema van niks doen, lezen, eten en genieten.

Gisteren ben ik met een baba en later nog 2 meisjes naar de ganga gewandeld. Was een leuke baba die graag op de foto ging.

Ik ga het nu even regelen en lees daarna je verhaal Eugene en joke. Ik heb gehoord dat je er op staat.

Groeten en tot gauw hoor is

  • 14 Oktober 2012 - 10:37

    Max:

    Toch handige jongens die indiers. Aan ondernemerschap geen gebrek. Vorige week naar de dierentuin geweest met opa en oma. Ook nog een paar indiase lama's gezien. verder waren vele dieren volledig zen met het herfstzonnetje op hun bolletje. Was erg leuk allemaal. Nu gaan we naar alle opa's en oma's en omaoma's. ik zal ze de groeten doen.

    Groetjes Max

  • 14 Oktober 2012 - 10:37

    Max:

    Toch handige jongens die indiers. Aan ondernemerschap geen gebrek. Vorige week naar de dierentuin geweest met opa en oma. Ook nog een paar indiase lama's gezien. verder waren vele dieren volledig zen met het herfstzonnetje op hun bolletje. Was erg leuk allemaal. Nu gaan we naar alle opa's en oma's en omaoma's. ik zal ze de groeten doen.

    Groetjes Max

  • 14 Oktober 2012 - 22:42

    Pa En Ynske:

    Beste Eriik,

    Zoals Max al schreef; we zijn naar dierenrijk Gulbergen geweest. Het was erg leuk, vooral omdat Rosie en Noël nu groter zijn en heel de tuin door enthousiast bleven. Tegenwoordig zijn er nu ook de on-Europese dieren zoals leeuwen en olifanten maar daardoor wel leuker.
    Vandaag waren oma, Max, Hedwig, Rosie en Noël in de Abdijtuinen, het was erg gezellig.
    David Lloyd heb ik ook weer opgepakt, ondanks dat ik rustig ben begonnen toch nog behoorlijk spierpijn gehad.. Het zal een rustige verjaardag worden , want 3 van de 7 mannen zijn er niet, ook Jan niet want die is voor zijn werk naar Parijs.
    We hebben met Hans en Coby een caravan rondreis geboekt naar Spanje , in het voorjaar.
    Voor jou nog heel veel plezier met lezen eten en genieten!
    Blijf voorzichtig en gezond, tot de volgende keer,
    Heel veel groeten, Pa en Ynske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Rishīkesh

India 2012

Gezellig maar weer is naar India de stilte opzoeken.
kwekkwekkwekkweeeeeeek zien we strakjes gezellig weer

Recente Reisverslagen:

22 December 2012

naar huis

08 December 2012

wayanad

02 December 2012

minicoy

02 December 2012

voor atje

27 November 2012

de bus
perik

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 73464

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 20 December 2014

India 2014

22 Oktober 2013 - 19 December 2013

Aapjes kijken in Borneo

24 September 2012 - 24 December 2012

India 2012

07 September 2011 - 27 December 2011

Bali, India, ????

21 September 2010 - 29 December 2010

India 2010

23 September 2009 - 29 December 2009

India 2009

23 September 2008 - 29 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: