antwoord - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu antwoord - Reisverslag uit Rishīkesh, India van perik - WaarBenJij.nu

antwoord

Door: perik

Blijf op de hoogte en volg perik

15 Oktober 2010 | India, Rishīkesh

Ja kelly tot over een paar uurtjes.

Ardi aan de kleine. Hoef je de spanning niet meer in oorlogsgebieden te zoeken. Hardstikke mooi, hebben we er over een jaartje nog een carnavalsvier-ster of -der bij.

Mooi die klus bij de rabo. Je zal ze wel flink hebben uitgeknepen. Geven ze zeker nog minder rente als ze al doen. Zal voortaan maar wat goud kopen. Nou ja blijft het geld toch in de vriendenkring.

Van die vakantie daar kan ik niet veel over zeggen. Weet pas als ik terug kom hoe mijn rooster er uit ziet. Heb ook mijn liefje al lang niet gezien en ik zal er wel mijn benen breken op die latten.

Hans:
een advies. Trek heel het koordje er uit. Ik weet dat het pijn doet maar ooit is het beter eerst iets kompleet af te breken om het dan weer op te bouwen. Maar er een knoopke in of nog beter een botte naald eraan maken met dun touwtje en er doorhalen. Als dat valsspelen is dan moet dat maar zo zijn.

Begin je al van die nederlandstalige muziek te houden dan kunnen we misschien eens afspreken naar een gratis smartlappenfestival te gaan ipv die oude zakkenvullers die je wel erg ver in de buidel doen tasten.

Hans heb je een vaste kamera op je kopere leidingen gericht zodat je van tijd tot tijd kan kijken of de electriciteit nog werkt in het voorjaar.

Het ga u goed dank voor je vermakelijke verhaal.